poniedziałek, 5 października 2015

Garnier Ultra Doux - Awokado i Karite.

Po ponad roku od ostatniego używania tej odżywki, postanowiłam kupić jeszcze raz. Kiedyś nie dbałam o włosy i katowałam je prostownicą więc zadowolona byłam tylko z megasilikonowych odżywek, ponieważ wydawało mi się, że odżywiają. Tak naprawdę tylko oblepiają i włos wydaje się zdrowszy i bardziej błyszczący. Wtedy Garniera wymęczyłam i wywaliłam. Teraz  uświadomiłam sobie, że to był wielki błąd. :)

Garnier z olejkiem z awokado i masłem karite jest bardzo porządną odżywką. Moim zdaniem ma lepszy, bardziej treściwy i odżywczy skład niż wiele dostępnych na rynku masek. Tak więc możemy po myciu nałożyć odżywkę, na nią czepek foliowy i ręcznik/czapkę. Oczywiście jeśli nasze włosy nie są łatwe do obciążenia. Osobiście używam przed myciem, a efekty są świetne. Po myciu tylko na chwilkę. :)

Składzik jest bardzo przyjemny, masa dobrych składników, a zapach jest na końcu - czyli wszystko co najlepsze jest w sporych ilościach. Co więc siedzi w tej odżywce?Aqua - woda.Cetearyl Alcohol - emolient. Wygładza i zmiękcza.Elaeis Guineensis Oil - olej palmowy.Behentrimonium Chloride - konserwant i antystatyk.Cl 15985/Yellow 6 - barwnik.Cl 19140/Yellow - barwnik.Stearamidopropyl Dimethylamine - odżywia i działa antystatycznie.Chlorhexidine Dihydrochloride - emulgator.Persea

Gratissima Oil - olej z awokado.Citric Acid - naturalny konserwant, regulator pH.Butyrospermum Parkii

Butter -  masło shea/karite.Hexyl Cinnamal - substancja zapachowa.Glycerin - gliceryna, humektant.Parfum - zapach.

Jedynym minusikiem jest zatrzask na opakowaniu. Ma tendencję do przeskakiwania na bok więc bądźmy czujne, bo przy mocniejszym naciśnięciu może się po prostu złamać i oderwać. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz