poniedziałek, 5 października 2015

HERO

MUST HAVE FROM CHOIES 

Hej . Jak wiecie, mam współprace z firmą choies, więc co jakiś czas muszę wykonywać posty z ich produktami i zbierać wejścia na ich stronę. Korzystając z okazji, postanowiłam że od razu pokaże wam liste must have rzeczy które muszę nabyć w najbliższym czasie. 

Na początek sukienki. Te dwie szczególnie mi się spodobały, w połowie czerwca mamy bal gimnazjalny, więc już powoli muszę się porozglądać za jakimiś ciekawymi. Chcę właśnie w kolorze białym lub czarnym bo są to kolory uniwersalne i przydadzą się na inne okazje np. zakończenie lub rozpoczęcie roku lub cos w tym stylu.

klik / klik

Jeansy z dziurami i z wysokim stanem to coś czego szukam od dawna ale niestety u nas w sklepach są jedynie z dziurami, nawet nie widziałam za bardzo takich z wysokim stanem , chyba że w jakiś internetowych sklepach.

klik / klik

Na czarną torebkę czaję się już długi czas tylko jakoś zawsze szkoda mi na nią pieniędzy bo wiem, że nie będę miała gdzie ja nosić. Ale muszę jednak taką nabyć bo zawsze jak szykuje się jakiś wyjazd to jest problem z torebką :P Przydałoby się też kilka koszulek z ciekawymi nadrukami np. takimi jak ta na dole.

klik / klik 

Zwykłe czarne trampki nwm. jak te akurat się nazywają ale ostatnio dużo ich widziała i to nawet w cenie 50zł, więc postanowiłam takie zakupić. Na choies znalazłam też w ciekawych wzorach.

Co do panterki nie jestem szczególnie przekonana ale pierwszy te czarne są całkiem fajne :)

klik / klik 

Okulary przeciwsłoneczne. Jakoś szczególnie nigdy za nimi nie przepadałam no ale warto byłoby kupić sobie jakieś fajne. Na choies.com akurat te mi się spodobały 

klik / klik 

PROSZE WAS O KLIKANIE W http://www.choies.com/ I W BANER CHOIES. Każdy kto kliknie niech da znać w komentarzu a ja się odwdzięczę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz